With Nine Lives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I mørket er alle katte grå.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:12 am

Pjevs smilede stort af stolthed, *om få måneder vil alle kende navnet pjevs!* tænkte han, allerede dybt begejstret over muligheden. Han kom dog hurtig på andre tanker, da han blik igen strejfede Diablo, hvordan kunne han nogensinde blive en kendt kat, med en som ham? ingen ville lægge mærke til lille Pjevs ved siden af Diablo ... "bor u egentligt her?" spurgte han nysgerrigt, ivrig efter at finde ud af mere om den fantastiske kat.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:25 am

”Hm? Tjo.. jeg overnatter her i ny og næ.. og kommer til festerne” sagde Diablo og trak på skuldrene. ”Jeg sover hvor jeg har lyst, byen er mit hjem.. og hver en bygning er mit personlige værelse” han blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:30 am

Pjevs stirrede på ham med åbenlys beundring. Tænk at bo lige hvor det passede en! Diablo behøvede sikkert aldrig masse og skubbe med fem søskende om den bedste plads i kurven! "...wow... det lyder sejt" sagde han dybt imponeret.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:38 am

Diablo grinede lidt, det var svært ikke at føle sig smigret af den lilles åbenlyse beundring. ”Nå vildkat, fortæl mig lidt om dig selv.. tror du slet ikke der er noget ved alt det hjemmelige du vil savne?” spurgte han og betragtede hans reaktion. Hvor var hans forældre mon?
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:53 am

Pjevs tænkte lidt over spørgsmålet, og fik et lille stik af hjemve; men han skubbede det hurtigt fra sig. "nej der er ej!" sagde han bestemt, "og det var en lejlighed, med mig mor og mine brødre og søskende ... men de var alle sammen flyttet da jeg blev hentet", sagde han og lød næsten ikke trist.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:56 am

”Oh.. du var den sidste i kuldet der var tilbage?” spurgte Diablo, og han kom desværre til at lyde omsorgsfuld.. den lille fyr ville vidst helst ikke tænke på det. ”Tja, og du blev så hentet af en familie der ikke har børn.. det er også de kedeligste..” sagde han og fik lidt liv i stemmen ”nå, men nu er du fri og kan gøre hvad du vil”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:00 am

"nemlig!" sagde Pjevs og forsøgte at lyde som om han slet ikke på nogen måde overhovedet savnede sin familie. "det er også meget bedre!", det var næsten sandt, der var blevet så trist og kedeligt derhjemme efter at de andre var flyttet, og så var de nye kommet for at hente ham, han viftede irriteret med halen.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:02 am

”Såå.. hvad er dine planer?” spurgte Diablo og kiggede lidt på ham ”ud over at blive byens sejeste hankat selvfølgelig”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:04 am

Pjevs overvejede det ... han havde ikke rigtigt planlagt så meget, "altså, jeg vil finde mig et sted at bo og have det sjovt og blive en sej vildkat!" sagde han efter lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:06 am

”Det lyder som nogle rigtig gode mål..” sagde Diablo med et smil ”det vigtigste er hvordan du vil skaffe mad.. og når du kan finde ud af det, så kan du også have det sjovt”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:04 pm

Pjevs tænkte lidt over det, "hvordan skaffer man egentligt mad?" spurgte han så, stedet her virkede ikke til at være udstyret med en madskål.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:27 pm

Diablo smilede svagt, det var nok meget godt han havde fundet ham.. ”hmm, der er forskellige måder” sagde han eftertænksomt ”du kan finde det, i skraldespande fx, du kan stjæle det.. fra forretninger eller andre katte.. og så kan du tage på hus besøg hos mennesker.. men især i din alder er det risikofyldt”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:42 pm

"Risikofyldt? jeg er ikke bange for noget!" sagde Pjevs, han var ikke sikker på han kunne lide tanken om skraldespandsmad, og det lød svært at stjæle det ...
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 11:55 pm

”Problemet er..” sagde Diablo og så alvorligt ned på Pjevs ”i den alder, der falder næsten alle mennesker for en.. og hvis du skaffer mad hos et hus, kan det være de prøver at beholde dig.. at gøre dig til huskat igen”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 6:32 am

Pjevs gøs, tænk at blive samlet op af en eller anden fremmede familie, så heller skraldespandsmad! "så må det vel blive skraldespanden" sagde han en smule slukøret.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:35 am

”Tja, hvis man finder de rigtige skraldespande… så er det et helt lille festmåltid” sagde Diablo, og mente det. Fiskehandlerens skraldespande var bedre end langt de fleste familie kattes tørfoder.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:39 am

Pjevs stirrede mistroisk på ham, et festmåltid i en skraldespand? "virkelig??" spurgte han, og kunne næsten ikke tro det. Skraldespande var ulækre.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:48 am

”Kom du med Pjevs, så skal jeg vise dig hvordan en vildkats festmåltid ser ud” sagde han med et lumsk smil..
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:56 am

"ok!" udbrød pjevs og gjorde sig klar til at følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:57 am

Diablo så sig hurtigt omkring, så sprang han elegant op på et plankeværk og kiggede ned på ham ”se om du kan følge med” sagde han med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:00 am

Pjevs spran også, ogf nået lige at få fat med det yderste af poterne. En smule anstrengt løftede han sig op på planke værket, "det kan jeg sagtens!"
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:06 am

”Godt..” Diablo begyndte at løbe, ikke sit hurtigste, men et godt tempo. Han måtte hellere teste den lilles evner inde for løb.. man kunne jo ikke vide om den lille vildkat havde overdrevet end anelse.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:12 am

Pjevs løb alt, hvad han kunne, for at følge med den noget større hankat. Selvom det var svært kunne han godt holde trit med ham, nogenlunde. Hans ben var kort, hvilket gjorde det svære for ham; men tilgengæld var han virkelig hurtig ... af en killing at være.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:14 am

Diablo smilede tilfreds, knægten kunne følge med.. og hans størrelse var en fordel. Hvis han bare lærte at bruge det rigtigt så.. han rystede på hovedet, fokus. Fiskehandlerens skraldespand var en af de mest populære i byen.. det krævede mere end held at få en. List.. så held. Han stoppede op skjult.. der stod en stor, brun hankat.. med kun et øje på en skraldespand og holdt de andre væk. ”Shh..” sagde han alvorligt til Pjevs.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:19 am

Pjevs stoppede op pludseligt da Diablo tyssede på ham. Han stod HELT stille, eller så stille han overhovedet kunne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
With Nine Lives :: Johanneshavn :: Lossepladsen-
Gå til: