With Nine Lives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I mørket er alle katte grå.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:26 am

”Pas på..” hviskede Diablo og smilede lidt ”dette her kræver øvelse.. se og lær”. Han rømmede sig lidt, tog en dyb indånding.. og gøede så højt som overhovedet muligt. Det lød måske ikke heeeelt som en rigtigt hund, men meget, meget tæt på. Det havde den ønskede virkning.

”EN HUND?! EN HUND?! LØØØB!” råbte de forvirrede katte, og satte i sprint den modsatte retning…

Diablo grinede tilfredst, og slingrede hen imod skraldespanden.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:28 am

Det gav et sæt i Pjevs da Diablo gøede; men han skyndte sig at tage sig sammen. Han fulgte forsigtigt efter Diablo, stadig lidt bange for der måske alligevel var en rigtig hund.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:49 am

Diablo vippede låget af skraldespandet og kiggede ned. Han fløjtede kort, og tog en del fiskerester.. gode fiske rester, ud af skraldespanden. Han lagde et fiskehoved foran Pjevs. ”Prøv”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:15 pm

Pjevs stirrede mistroisk på fiskehovedet, det lugtede af whiskas med fisk ... men det lignede ikke whiskas. Han tog prøvende en bid af fisken, og blev overraskede da det faktisk smagte godt, bedre end whiskas! "det er godt" sagde han med munden fuld af fisk.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 13, 2012 5:44 am

Diablo smilede triumferende ”det er der nemlig..” sagde han og snuppede selv en bid fra skraldespanden.. ”dette her er kun gode ting, en fiskehandlers affald, er en kats festmåltid”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 7:12 pm

Pjevs smilede også, og så¨beundrende på Diablo, han var godt nok klog! og han havde også fået fat i det, ved at bruge list! *når jeg bliver stor vil jeg være ligesom Diablo* tænkte han, ikke for første gang. "Du er klog" sagde han beundrende og med munden fuld af mad.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 12:50 pm

Diablo smilede af den lilles beundring, og han havde jo også lidt ret. "Tja, man bliver nød til at være klog hvis man skal klare sig her" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 7:09 pm

Pjevs tænkte lidt over det, "ok, jamen så vil jeg blive den klogeste kat!" sagde han beslutsomt.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 9:35 pm

"Det lyder som et rigtigt godt mål" sagde Diablo med et anderkende smil, han synes det var helt fornøjeligt at have en lille fan.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 25, 2012 6:49 pm

Pjevs smilede, glad over at Diablo kunne lide hans plan; selvom det nok ville blive lidt svært at udføre den, så længe han var omkring ... "hvad laver man ellers, når man er en vild kat?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)   Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg dør! Mangel på underholdning! SOS (Pjevs)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
With Nine Lives :: Johanneshavn :: Lossepladsen-
Gå til: