With Nine Lives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I mørket er alle katte grå.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gade katten på afveje...ALLE

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:58 am

”Nej det v-” Diablo stoppede midt i sin sætning, og lyttede. Han havde hørt noget.. det syntes han da i hvert fald han havde. Han holdt vejret og ventede.. men der var ingenting. *Hm, det var nok bare min fantasi..* tænkte han og rystede svagt på hovedet.. så kiggede han igen på den blåøjede skønhed ”nej det ved jeg” fortsatte han fra hvor han slap før ”jeg ville bestemt kunne huske dig, hvis vi før havde mødtes”
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:03 am

Pjevs skar ansigt ad de to katte, selvom det var fantastiske Diablo, så var det stadig lidt ad. Han sneg sig endnu tætter på, forhåbentligt kunne han komme tæt nok på til et bagholdsangreb, eller måske var det bedre bare at vent og se, hvad der ville ske?

//jeg går i seng nu; men hvis i gerne vil spille viderer er det ok Smile jeg jumper bare ind igen i morgen xD//
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:06 am

//Jeg skal desværre også logge af nu :/ men jeg glæder mig til at fortsætte emnet med jer i morgen? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:10 am

Daisy smilede til ham og så sig omkring da han så ud til at have hørt noget, i hvert fald stoppede han med at snakke. Hun lod de grønne øjne hvile på ham, mens hun ventede på at han skulle snakke videre. "Ja det ville du"sagde hun med et muntert glimt i øjnene og slikkede sig på overlæben. "Mit navn er forresten Daisy"præsenterede hun sig selv med et smil og viftede stadig med spidsen af halen. Det gjorde hun altid når hun var i godt humør, noget hun tit var.

//Okay, skrives ved Wink
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:22 pm

Diablo smilede.. pigebarnet havde selvtillid, og det kunne han godt lide. Han betragtede hende lidt, imens hun sad der og talte.. han synes han hørte lyden igen, men denne gang ignorerede han det. Det var sikkert bare blæsten, lyden var i hvert fald ikke høj nok til at kunne være noget farligt.. vel? ”Daisy? Smukt navn” roste han ”mit navn er Diablo” han bukkede en gang, og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:45 pm

Pjevs listede sig helt tæt på. Han krøb sammen og gjorde klar til at springe, han var helt fokuseret på sit mål, Diablos hale. *3 ... 2 ...* talte han inde i hovedet, * ... 1!* så sprang han!
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 12:53 am

Daisy smilede til ham og viftede med halen omkring Diablos hale. "I lige måde, jeg kan lide dit navn"sagde hun med et venligt smil. Hun havde altid godt kunnet lide når katte havde ordentlige navne, hun havde dog ikke noget imod katte som blev kald mis eller andet i den retning. Navnene var søde til killinger.
Daisy drejede hovedet så snart hun hørte det lille dump, af en lille kat som landede på jorden bag dem.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:33 am

Diablo smilede smigret. Han slikkede sin pote, og betragtede hende lidt i smug.. hun var dejlig. Han overvejede hvor hun kom fra.. ”hmm, så når du ikke kommer fra denne her del i byen, så er du fraa?” spurgte han og betragtede hende nu lidt mere åbenlyst… da noget fik fat i hans hale! ”Hvad i?!” udbrød han og så forskrækket ned på Pjevs.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:43 am

pjevs fangede halen! *wuhuuu!* sikke en sejer! Han holdt fast i halen med begge poter og begyndte at spinde. Han var så fantastisk en jæger at han havde fanget selveste Diablos hale!
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:49 am

Daisy skulle til at svare ham, da han forskrækkede hende med et udbrød. Hun rejste sig op og snorrede rundt, så hun kunne se ordentlig hvad det var, som havde overrasket ham.
"Nej se! Hvor er han kær"sagde hun begejstret og lagde sig ned på jorden. Hun smilede et kærligt venligt smil til den lille.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:53 am

”Hov hov!” udbrød Diablo hurtigt, og holdt en pote imellem Pjevs og Daisy.. ”Daisy, daisy.. det er den store Pjevs, han er et vilddyr!” han vendte ansigtet helt imod hende, så Pjevs ikke kunne se, og blinkede til hende. Hun skulle lege med. ”Jeg har aldrig set så ung en kat, der var så farlig! Og han bliver kun bedre og bedre.. pas du hellere på dine smukke øjne, dem skulle der helst ikke ske noget med..” han sendte hende et varmt smil. Et drillene glimt kunne spores i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:55 am

Pjevs rejste sig og så meget stolt ud, "nemlig! jeg er ikke spor kær, jeg er en vildkat" sagde han og pustede sig så meget op som muligt. -hende katten skulle ikke tro han bare var en lille forsvarsløs killing, han var en fantastisk vildkat, det sagde Diablo jo selv!
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 8:58 am

Daisy smilede kærligt til Diablo, hun kunne lide den måde han behandlede den lille på. "Ja jeg kan godt se det"sagde hun og gik helt hen til ham og gik rundt om ham som om hun betragtede ham med stor respekt. "Du er jo et storslået eksemplar. Du er er sandelig en vildkat"sagde hun med en meget venlig stemme, som man ikke kunne andet end tro på. Hun endte med at sætte sig foran ham, med fronten mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:01 am

Diablo smilede tilfredst. Hun havde fanget hintet.. og den Pjevs havde brug for selvtillid. Han kunne ikke lade være med at have nogle faderlige.. måske nærmere broderlige følelser for ham, han mindede så meget om ham selv i den alder. Så kiggede han lidt på Daisy.. en dag ville han selv lave sig en lille Pjevs, og det skulle nok være med en pige noget i den stil..
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:14 am

Pjevs var meget stolt, og pustede sig endnu mere op, måske var hun slet ikke så slem alligevel ... også selvom hun var en pige. "Det er jeg nemlig!" sagde han mens han stadig spindede af begejstring. "Jeg har fanget Diablos hale!", han kunne ikke holde det begejstrede udbrud tilbage længere, det var bare så fedt!
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:18 am

"Det var da noget af en fangst"sagde Daisy smilende til ham og vende sig kort mod Diablo med et muntert smil. Hun kunne godt lide den lille, hun havde altid været glad for killinger.
Hun vende sig helt, og strejfede Pjevs med halen da hun vende sig for at sætte sig ved siden af Diablo igen.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:22 am

Diablo så ned på sin hale, og brugte alle sine kræfter på ikke at smile. ”Uh Pjevs, det gjorde du vidst nok.. er det muligt jeg kan få den tilbage nu?” spurgte han og sendte et, måske lidt overdrevent, bekymret blik ned til sin hale. Han smilede indvendigt da Daisy satte sig ved ham.. det var vidst en lille sejr. Måske en stor?
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:26 am

Pjevs lod som om han tænkte længe over spørgsmålet "tjo ... hm ... tja ... ok, da så lad gå!" sagde han til sidst og gav slip på halen. Han nikkede begejstret til den hvide kat, "Jeg har også brugt hele dagen på at jage den" sagde han stolt. Det var rat endelig at have nedlagt sit første bytte, og hvilket bytte! det var bedre end nogen mus!
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:32 am

"Jeg er skam også imponeret, jeg har aldrig selv fanget noget lignende"sagde Daisy med et smil og lod halen vifte om Diablos snude, da hun sagde det næste. "Men han har jo også en meget flot hale"sagde hun med et muntert smil og skævede kort smilende til Diablo.
"Men lad mig så hører, du store Pjevs, denne Diablo lader du til at kende godt. Tror du jeg ville have en chance hos ham, eller skulle jeg måske forsøge hos dig?"sagde hun charmerende muntert og blinkede til Pjevs.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:46 am

Diablo smilede smigret over komplimenten med halen.. han ville have svaret i lige måde, men ville nok gemme det til senere. Lige nu var det jo en killing der stod og kiggede på. Da hun spurgte Pjevs om hun havde en chance hos en af dem, så han lidt overrasket på hende.. glædeligt overrasket. Hun var interesseret. Så skævede han imod Pjevs.. var han mon kommet i alderen ’til at kigge på damer’ endnu?
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 9:19 pm

*ad!* tænkte pjevs, mente hun til at kysse og sådan noget? "ad!" gentog han, denne gang højt, "måske Diablo ..." sagde han en smule modvilligt, det var så klamt, når voksende flettede haler og den slags. Han skævede over mod Diablo, mon han også gjorde sådan noget??
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 12, 2012 9:44 am

"Nårdada er jeg ligefrem ad?"spurgte Daisy muntert og skævede kort til Diablo, hun kunne ikke lade være med at smile. "Men så skal jeg nok lade være med at forsøge med dig"sagde hun så til Pjevs og viftede lidt med halen endnu.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 13, 2012 5:43 am

Diablo kunne ikke lade være med at grine af Pjevs reaktion.. han var tydeligvis ikke kommet i den alder endnu. Han puffede lidt til ham og smilede drillene ”er du sukker? Hvis du spørg rigtigt pænt vil hun sikkert gerne give dig et lille kys der” sagde han og prikkede ham på snuden. Så kastede han et blik imod Daisy..
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 7:10 pm

"AD!" sagde pjevs med eftertryk og rakte tunge, "det er altså for ulækkert!", sekv for Diablo, "jeg vil aldrig nogensinde kysse en pige!", ad bad, han rakte tunge igen og hvæssede irriteret, ad.
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 5:29 pm

Daisy kunne ikke lade være med at sende Pjevs nogle muntre kærlige øjne. Hun elskede killinger med personligheder som f.eks. Pjevs. Nogen der var lidt gang i og samtidig veldig søde. Hun skævede smilende til Diablo og klukkede da han snakkede om at hun måske ville give Pjevs et kys. Hun lod dem snakke nu og så på Pjevs og hans underholdene reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gade katten på afveje...ALLE
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En gåtur med overraskelser (Alle må joine)
» Arg ligner en sneboldt (åbent for alle der lyster)
» Faret vild (Åben for alle(Fortsættelse på "En gåtur med overraskelser")

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
With Nine Lives :: Johanneshavn :: Villakvarter-
Gå til: