With Nine Lives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I mørket er alle katte grå.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gade katten på afveje...ALLE

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 3:37 am

Vejr: Kold, vådt, blæst og skyet
Sted: I en forhave til en af de fine bygninger med lejligheder
Tid: 18:23
Omgivelser: Få buske og træer, græs og andet forhave redskaber



Daisy sad under en busk og viftede lidt med spidsen af hendes lange slanke hvide hale. Hun slikkede sin højre forpote, mens hun ventede på at regnen skulle stoppe. Det havde regnet i lidt over en time, og var så småt begyndt at stoppe, det var ikke andet en lidt støv regn. Daisy blev dog stadig under busken, hvor der var tørt og brugte tiden på at gøre den bløde hvide pels helt ren. Hun lod de grønne øjne glide fra vindue til vindue, på den bygning som forhaven til hørte. Hun lagde det lille hoved på skrå, mens hun fantaserede lidt på hvordan det ville være at bo sådan et sted. Hun havde boet hos mennesker engang, men da hun var blevet 1 år havde børnene i familien mistet interessen for hende og forældrene var ligeglad. En dag havde faren taget hende med ud på en køretur og efterladt hende på en rasteplads.
Daisy rejste sig op og for at strække kroppen lidt, hun så op mod himlen og stak hovedet lidt frem fra busken og konstaterede at det ikke længere regnede. Hun gik langsomt frem fra sit skjul og hen mod en sandkasse.

Den våde jord under hendes poter gjorde pelsen lidt beskidt, men da hendes små elegante skridt var så forsigte som de nu var, blev hun ikke rigtig beskidt. Hun havde jo engang været en huskat, og selvom hun boede på gaden nu, betød det ikke at hun ikke kunne se ordentlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 6:57 am

//Ingen??
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Irl Alder : 27
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 44
Bosted : Strandboulevarden 2b 4.tv. i de rige lejlighedskvarter i Johanneshavn.

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:00 am

//Jo, jeg ville gerne, men min rolle er andre steder på det her tidspunkt. Eller det vil sige at jeg formoder at han ikke finder hjem til villakvarteret endu. Wink
Desuden er vi jo ikke så mange endu, sp der er ikke så mange til at svare på dit gode indlæg.//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:03 am

//Okay helt i orden, måske jeg skulle slette mit emne og bare joine et andet...Jeg kan bare gemme det Wink
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Irl Alder : 27
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 44
Bosted : Strandboulevarden 2b 4.tv. i de rige lejlighedskvarter i Johanneshavn.

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:07 am

//Jo, det er en mulighed Smile//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:10 am

//Tror jeg venter med at slette til jeg har fundet et andet emne så Wink Men sig endelig til hvis du får mulighed for at svare her, så sletter jeg det ikke
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Irl Alder : 27
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 44
Bosted : Strandboulevarden 2b 4.tv. i de rige lejlighedskvarter i Johanneshavn.

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:26 am

//Ok. Det skal jeg nok. Men jeg har et større plot igang i mit hoved lige nu. Men du er velkommen til at deltage i "Faret vild?" i Byen ligeså snart Tyra, mit anden emneparter har svaret. Smile//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:28 am

//Okay skal nok se på dit emne Wink Men i hvert fald vil jeg gerne emne med dig, så du kan altid skrive hvis du mangler en at emne med
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Irl Alder : 27
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 44
Bosted : Strandboulevarden 2b 4.tv. i de rige lejlighedskvarter i Johanneshavn.

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:29 am

//Roger that. Charlie out.//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:31 am

//Cya
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:40 am

//Jeg vil gerne joine hvis jeg må ^^ Charlie, man må gerne være i flere emner på en gang//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:42 am

//Må du gerne Diablo Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Irl Alder : 27
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 44
Bosted : Strandboulevarden 2b 4.tv. i de rige lejlighedskvarter i Johanneshavn.

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:43 am

//Det er jeg godt klar over, men for mig ville det ikke give mening hvis min rolle var to steder på én gang, jeg planlægger nemlig at min rolle ikke kommer tilbage til villakvarteret endu. : )//
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 7:51 am

//aaah xD undskyld undskyld! jamen så joiner jeg her Daisy xD//


Diablo sprang hurtigt over et plankeværk og landede på jorden med et let ’bumb’. Han kastede et blik over skulderen, jo, han var vidst sluppet væk fra dem. Godt tilfreds med sig selv, svingede han let halen og spadserede hen af gaden.
Han blev glædeligt overrasket da regnen så småt var ved at stoppe.. i munden havde han dagens fangst, en kun lidt afgnavet fisk. Hvor havde de andre set sjove ud i hovedet, da han havde snuppet den for snuderne af dem og så løbet sin vej.

Han lagde sig i skyggen af et træ, der var en forholdsvis tør plet, så han besluttede det ville være det rigtige sted at spise. Han strakte sig lidt, og satte så tænderne i fisken.
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:02 am

Daisy luntede hen til sandkassen og kiggede på den lille blå spand som lå halvt begravet, i det våde sand. Hun trådte op på kanten og gik rundt i den firkant den var formet i. Hun lod kort blikket gå til huset igen, et kort øjeblik før hun så rundt på buskene og træerne. Hun ville gerne have lidt selskab, hun kunne godt lide når der var andre, så behøvede hun ikke føle sig helt alene. Hendes opmærksomhed blev dog distraheret af en duft af fisk. Hun drejede sig halvt og så tilbage på et træ, hvor en mørkegrå kat lå og spiste en fisk, eller i hvert fald det der var tilbage. Hun var faktisk lidt sulten, men samtidig nysgerrig, så hun sprang elegant ned fra kanten af sandkassen og luntede lige så langsomt i retning af den anden kat, mens hun passede på ikke at træde i nogle af de små vandpytter som havde samlet sig rundt omkring på græsplænen.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:07 am

”Hm?” Diablos ene øre bevægede sig lidt da han opfangede en lyd. Han løftede blikket og spejdede rundt.. en hvid skønhed kom gående på tåspidserne, lige hen imod der hvor han lå.
*Halløjsa..* tænkte han og satte sig op. Han gav sin pote et enkelt slik, og smilede så imødekommende til hende ”goddag frøken, ude og nyde det dejlige vejr?” spurgte han og rykkede sig lidt så der var plads under træet.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:08 am

//hejsa xD må jeg også joine?^^//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:12 am

//Ja der står jo for alle Wink

Daisy smilede og lod spidsen af halen vifte lidt, da hankatten så på hende. Hun havde ingen hensigter i at stjæle fisken, men måske bød han lidt. "Goddag"hilste hun, samtidigt med hun satte sig ved siden af ham, da han havde gjort plads til hende. Hun tog det som tegn på at hun gerne måtte sætte sig. "Elsker du ikke også bare regn?"spurgte hun smilende sarkastisk til hans spørgsmål om hun var ude for at nyde vejret, da hun selv ikke var fan af regn, men det skulle nu heller ikke være alt for varmt vejr.
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:18 am

//Forslag til rækkefølge: Daisy - Diablo - Pjevs? xD//

”Det kan da være hyggeligt..” sagde Diablo og sendte hende et smil ”hvis man ligger tørt og godt, imens regnen trommer på taget.. så kan det næsten være musik”. Han grinede lidt, i hvert fald mere musik end det henne på lossepladsen. Blackies ’band’ sang stadig hver aften.. det havde jo næsten gjort stedet upopulært. ”Kan jeg byde dig lidt mundgodt?” spurgte han og nikkede imod fisken.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:19 am

Pjevs kom listende afsted gennem skyggerne, han havde været lige ved at moste sit mål et par gang; men nu havde han heldigvis fundet det igen. Han smilede tilfredst med sig selv, det var lykkedes ham at snige sig efter ... den store Diablo! han var så stolt at han måtte tage sig gevaldigt sammen for ikke at springe rundt af glæde. *tag dig sammen! du er en snedig strejfer, ligesom Diablo, og ikke nogen lille killing!" sagde han formanende til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:20 am

//ok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:23 am

"Er man lidt musikalsk?"sagde Daisy med et charmerende smil og viftede lidt med den planke hvide hale. Hendes korte pels var blevet lidt fugtig af luften, men det var hun jo van til når hun boede udenfor og ikke havde et varmt hjem at søge ly i.
"Det ville være lækkert"svarede hun venligt til hans tilbud om fisken, og kom til at strejfe hans ryg, med spidsen af halen.


//OKay
Tilbage til toppen Go down
Diablo

Diablo


Irl Alder : 30
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 51
Bosted : På lossepladsen i Johanneshavn

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:36 am

”Hmm, mere end mine venner i hvert fald” sagde Diablo og blinkede til hende. Han puffede fisken hen til hende, i det hendes hale ramte hans ryg. Han skævede lidt til hendes hale.. lod forsigtigt hans egen hale røre hendes. Hun var en smuk missepige ”sig mig, er du nu på disse kanter?” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Pjevs

Pjevs


Irl Alder : 29
Join date : 08/01/12
Antal indlæg : 56
Bosted : hvor det passer mig!

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:48 am

Med så meget forsigtighed han kunne mønstre sneg Pjevs sih endnu nærmere sin helt. Lå han og snakkede med en pige? han første tanke var *ad!*; men siden det nu var Diablo, så måtte det være ok. Han krøb gennem skyggerne så tæt ved jorden, at hans mave nærmest slæbte hen over fortovet.
Tilbage til toppen Go down
Daisy

Daisy


Irl Alder : 28
Join date : 10/01/12
Antal indlæg : 28
Bosted : Gaden

Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:52 am

Daisy smilede venligt til ham, hun havde egentlig aldrig rigtig været særlig musikalsk, men hun havde jo heller aldrig mødt nogen som var det og som kunne præsentere hende for den slags.
Hun spandt kort da hans hale rørte hendes. "Jeg plejer ikke at komme på disse kanter"svarede hun med et lille smil.
Hun bukkede hovedet ned og prikkede hurtigt til fisken med den lille lyserøde næsen, inden hun tog et lille bid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gade katten på afveje...ALLE Empty
IndlægEmne: Sv: Gade katten på afveje...ALLE   Gade katten på afveje...ALLE Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gade katten på afveje...ALLE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En gåtur med overraskelser (Alle må joine)
» Arg ligner en sneboldt (åbent for alle der lyster)
» Faret vild (Åben for alle(Fortsættelse på "En gåtur med overraskelser")

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
With Nine Lives :: Johanneshavn :: Villakvarter-
Gå til: